意大利睇波注意事項 (2017更新)

方法一:網上購票


在網絡上購買(意大利的)波飛是頗困難,不知道意大利人管理網站是不是很弱,總之購買什麼票都是令人頭痛。

羅馬、祖雲達斯、拿坡里、拉素的主場球票:
1) 可以先到http://www.listicket.com看看。本人是羅馬球迷,很久以前會到專門店買,後來就是在這個網站買(這是球會的官方售票網),聯賽和歐聯都買過,部份大賽如羅馬打毗則可能會先開放給球會會員購買,剩餘會再公開發售。
2) 而祖雲達斯、拿坡里、拉素的門票都見到有得售買,但沒有試過買。




另外當然是上官網看看有沒有票購買:

國際米蘭:http://www.inter.it
AC米蘭:http://www.acmilan.com
祖雲達斯:http://www.juventus.com


方法二:現場/專門店購票
雖然早點購票能讓人安心,但是因為意大利的網站無論你選擇英文、法文還是意大利文,都是會「自動翻譯」為意大利文,不懂意文的球迷們難免覺得困難,因此最壞的情況還是要到現場買=。=

要注意的是,多數比賽當日未必是全日可以買票,球迷可以先了解主場球會的專門店地點,然後預先到達專門店購買門票,但必須携帶護照,因為門票上會列印持票者的姓名,並在入場是核對。


入場注意事項
1.必須擕帶護照
2.入場需要接受安全檢查,即使水樽也要扔掉
1和2都是親身經驗
首先是上文已提到球票列印了閣下的大名,入場時自然需要核對,今年前往觀看羅馬的主場賽事,同行的hostelmate沒有擕帶護照,在門口時已被截住,後來是她慢慢的哀求,才讓她入去查票機,過了查票機,又再需要查護照,友人就是耐心地哀求,結果才讓她進場,她說唯有保持笑容。所以,都是帶護照吧!

另外就是2008年天氣很熱的時候看羅馬主場,在場外買了一支冰水(裏面真的是有一舊冰的哪隻),怎料進場時原來有檢查,查到有水樽後,工作人員給了一雙杯給我,意思是將水倒進杯裏然後扔了杯。天啊!最伏的是我的水樽內是冰呢,結果我還是盡量用我的「熱力」溶掉水樽內的冰。。。當然溶不了多少。。。。

所以,要看意大利的足球賽都有不少伏,要注意呢!


延伸閱讀:
2008 現場睇波@國際米蘭 聖西路球場
2008 現場睇波@羅馬 奧林匹高球場
2014 現場睇波 2014/15 歐聯 羅馬對曼城
Offtopic:
2016 現場睇波羅馬作客皇馬歐聯 (托迪換入場片段):

延伸閱讀-羅馬系列:
[羅馬自由行] 三天行程建議+步行路線地圖 (第一天)
[羅馬自由行] 三天行程建議+步行路線地圖 (第二天)
[羅馬自由行] 三天行程建議+步行路線地圖 (第三天)
羅馬自由行──機場交通(2017更新)
羅馬市內交通篇 (2017更新)

延伸閱讀-意大利精選攻略:
意大利自由行火車攻略 (1) - 實用網站及便宜的地區火車
意大利自由行火車攻略(2)--最便宜火車遊Big4攻略 (羅馬、佛羅倫斯、威尼斯、米蘭)
天空之城 - Civita di Bagnoregio 簡介、交通資訊及行程規劃 
五漁村入門篇 - 交通簡介及基本資訊
意大利睇波注意事項 (2017更新) 
 

You Might Also Like

8 意見

  1. Hi,I am planning to watch the match of AC Milan and Parma in Feb 2013. However, I received different info on the date of the match which confused me. AC Milan's webpage stated the match date is Feb 15 whereas Serie A and some other webpages stated it is Feb 17. Do you have any suggestion? Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. Orange您好~ 以往的經驗都是所比賽在九月時全部都預定了在星期日進行,但到差不多踼的那個月才確是否會改為星期六,什至星期五(如該隊下週週中有比賽)

      所以Milan個情況應該係 Feb17係九月時預定的賽程, 但是還沒有confirm的日子。 而官網的Feb15相信是最近已confirm的賽程日子, 因為2月20日Milan要踼歐聯, 所以提早在星期五(Feb15)踼意甲,其他網站估計還沒有update所以仍出現Feb17。您可以看看該週其他隊伍是否有部份已編在星期六,這代表該週的賽程大致已confirm。

      以上都是我推測的,最穩陣就係行程預留呢幾日去Milan啦XD
      祝您順利睇到場波~

      刪除
  2. hey, Orange. I face same problem too. After checking that, seems the schedule will be changed w/o any notice.

    Just like I search before for AS Roma, remember go to official football club website, do some checking first..

    I am planning to watch Roma vs JUVENTUS on Feb 17:)

    回覆刪除
    回覆

    1. Real~您好呀~好羨慕你,我都好想睇呢場呀,你係羅馬定祖仔fans (我係羅馬:D)


      影多D靚相~

      刪除
  3. Hi Orange,

    我想問下呢,我想9月22日睇Roma vs. Lazio
    上左Roma官網未有得賣飛,請問知唔知我可以點買?

    同埋想知打呲係咪一定要買定先?

    Thanks~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信因為打比D飛好緊張, 或者係保安理由, 所以網上買唔到

      你可以keep 住o係www.listicket.it 睇下佢有無開賣 (呢個係official網, 唔駛驚價錢唔合理)

      如果經agent買就貴好多, 但係我唔清楚係咪D agent係咪OK

      如果真係無得網上買/買唔到, 就可以嘗試o係當地ge AS roma store 到買 (市中心都有):
      http://www.asromastore.it/locations

      (*Piazza Colonna n°360 - Roma Tel. 06.69924643 在市中心比較易找的地點)

      但當然打比係好難買飛, 所以你可以買定先就買左先啦

      如果你想知多D喺羅馬睇波ge資料可以facebook send message俾我
      http://www.facebook.com/italytravelinfo

      因為我都去過兩次奧林匹高睇羅馬~

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. Hello 你好呀! 我4月會到意大利旅行亦因為係祖記fans,所以好想20/4 o係都靈睇一場波,但係唔知道點買飛好,見到官網都只係會o係賽事一星期前先有飛賣,但我見好多時一下子就賣晒了!而因為我去都靈前一星期會遊覽緊羅馬或Florence,請問你知唔知如果我o係ROME LIS STORE 分店可唔可以買到祖記既賽事呢?

    回覆刪除